Re: Fwd: patru tătari în România

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Lun Apr 27 12:57:22 BST 2009

Sunt unele Ăźnbunătățiri: bluetooth-ul revine la unele pachete debian-the
only- iar openoffice reușește portarea versiunii 3 pe ubuntu (foarte utilă
Ăźn Ro, unde toată lumea editează documentele pe MSoffice piratat). Ar fi și
bug-uri, dar pentru cei ce se tem de upgrade, credeți-mă, e un pas Ăźnainte,
nu Ăźnapoi.Dacă vă temeți de viteza cu care va rula pe compu-ri mai vechi,
faptul că u-9.04 suportă ext4 nu vă obligă să-l folosiți(nu Ăźl recomand
decĂąt firmelor~persoanelor juridice).Utilizatorul obișnuit nu are atĂąt de
multe date de recuperat așa că, ext2(!!!) continuă să meargă suficient de
rapid ca să fac haz de windows-ul soției mele!
Un ataƟament HTML a fost eliminat