Re: Fwd: patru tătari în România

Ciosici Manuel R. manuelrciosici la gmail.com
Lun Apr 27 12:49:16 BST 2009

Dacă tot suntem la capitolul aranjamentelor de tastatură hai să convenim la
niște denumiri mai intuitive / corecte pentru aspectele romĂąnești. În
Jaunty-ul meu (actualizat de la 8.10) apar 9 aspecte. 4 sunt cele tătărești,
celelalte 5 sunt:

   - Romania
   - Romania Cedilla
   - Romania Standard
   - Romania Standard (Cedilla)
   - Romania Winkeys

Hai să vedem care se pot scoate de acolo și care se pot redenumi / elimina.
Nu văd diferența Ăźntre Romania și Romania Cedilla. Romania Winkeys mi se
pare cel puțin ciudată. Pentru cele două Romania Standard propun
următoarele:

   - să fie puse primele pe listă
   - Romania Standard să fie redenumită Romania Standard (recomandat) ca să
   ßncurajăm romùnii să treacă la aspectul cu virgulă sub că doar doar scăpăm
   de cedilla
   - Romania Standard Cedilla să fie redenumită Romania Cedilla (ßnvechit).