Re: Fwd: patru tătari în România

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Apr 27 10:15:23 BST 2009

> Aici discutam problema celor 4 noi aranjamente de tastaturi apărute în
> secțiunea pentru limba română.
>
> Știe cineva cine le-a impus?
> Și-așa erau destule aranjamente pentru limba română.

Din pacate domnul Paliga nu e pe lista, asa ca am discutat cu dansul si cu
Adi in mesaje private.

Parerea mea e ca trebuie sa fie cat mai mulet aranjamente utile pantru cat
mai multi utilizatori, atata
vreme cat nu cauzeaza confuzie e ok. Iar aici e evident ca doar cei care vor
sa scrie in tatara combinata cu romana
vor alege aceste mapari.

Sunt cazuri in care vrea userul sa scrie in limbi ale minioritatilro si in
romana in acelasi text si schimbarea maparilor on the fly
nu e prea prietenoasa.

Ar fi bine cum zicea domnul Paliga sa avem o mapare care include
diacriticele de la mai multe astfel de limbi in loc sa avem multe mapari
pentru toate combinatiile si a trimis niste keymapuri de MacOSX.

Daca le-am putea porta pentru X ar fi util.

Jani