Fwd: patru tătari în România

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Apr 27 08:55:44 BST 2009

On Mon, 2009-04-27 at 00:34 -0700, nini razvan wrote:
> [...]
> Ar fi foarte bine daca Ubuntu ar scoate o versiune noua o data pe an min,ca sa avem timp sa il testam in versiunea beta inainte de lansare,cred ca timpul de la versiunea beta pana la lansarea oficiala este mult prea scurt,nu am apucat sa il testez in toate aplicatiile sper sa pot sa spun in curand care este impresia mea finala cam pe la jumatatea luni Mai cand termin testarea lui impreuna cu un prieten.

Salut, sunt dezamăgit de opinia pe care o ai.
9.04 este perfect pentru ce a adus, reprezentând un pilon important
pentru următorul release. Imho anume 9.04 va rămâne aproape neschimbat
„under the hood” și se va reuși acordarea atenției pentru „User
interface” pentru următorul release 9.10.

Mai ales pe partea de server, sunt plăcut surprins de direcția pe care
au luat-o, devenind un distro tot mai întemeiat pentru a fi folosit în
cloud computing și „easy server deployments”.

Deci dacă „mâța mai face și trăsnăi, aia nu înseamnă că nu mai prinde
șoareci”. :)

> Trebuie sa lucram mai mult si mai bine pt urmatoarea versiune care eu sper sa nu apara asa repede ca vers. 9 sa avem timp pt a lansa o versiune super tare la care sa aducem un plus de simplitate si stabilitate in tot sistemul de operare.

Interesant ar fi să scrie fiecare clar cu ce ar putea contribui la cele
srise mai sus. Așa să tot zicem, fiecare poate.

P.S.: Ce ține de veriunea pe an, vezi Debian.
--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/