Re: patru tătari în România

Manuel R Ciosici manuelrciosici la gmail.com
Lun Apr 27 08:47:32 BST 2009

@razvan
Exista un motiv pentru care Canonical lanseaza LTS-uri, pentru ca
ofera stabilitate pentru companii. Exista un motiv pentru care apar
versiuni Ubuntu de forma an.luna.1, pentru ca ofera destula
stabilitate pentru cei care au masini de productie si vor sa le tina
pe soft cat mai nou. Modelul de lansare a versiunilor e foarte bun,
desi lansari mai importante ar trebui sa aiba loc dupa perioade mai
mari de timp. Vezi ultimul post de pe blogul lui Mark Shutleworth.

9.04 aduce ext4 si suport mai bun pentru hardware wireless (Atheros si
Broadcom) si pe Acerul meu pentru prima data detecteaza bine
trackpadul. Gnome nou merge mai bine pe doua monitoare, alta chestie
importanta pentru laptopuri. Pe server aduce integrare cu Amazon EC2
(cloud computing) pentru mine astea-s destul de importante.

Manuel R. Ciosici
http://manuelciosici.com

Sent from my iPhone