Comunicat de presa lansare Ubuntu

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Apr 25 20:34:45 BST 2009

sponsorizarea e asociata cu finantare de obicei pt comunitati de voluntari
am putea formula altfel.
Din cauza ca anuntul se refera la un release oficial si nu la ceva de genul
am terminat traducerile ro sau am terminat situl
e bine sa fie tradus cum era in engleza. Releasul e sponsorizat si anuntat
de Canonical si as scoate de tot din fraza aceea.
Poate fi interpretat gresit mai ales de newbies? Ce firma e ubuntu romania?,
unde aveti sediul? voi traduceti linuxul?, cand mai scoateti un CD?, de ce
nu aveto port pe powerpc? :), etc

Zic sa lasam mentrionarea ehcipei ubuntu-ro pentru un anunt separat care de
ex sa se alature la cate unul oficial cand e cazul.
Ex: echipa ubu-ro anunta ca in verisunea 9.04 avem suport mai bun penrtu
utlizatorii din romania prin: traducerea openoffice mai completa, suport pt
vodafone 3G (zic si eu, probbal nu e asa :)
si altele ce tin de local.

Jani