Comunicat de presa lansare Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Apr 25 18:06:26 BST 2009

On Sat, 2009-04-25 at 19:50 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> „Echipa Ubuntu România, sponsor principal Ubuntu pentru România ...”
>
> De când și până când? Avem voie?
Nu știu... dar eu zic că la fel cum Canonical plătește programatori să
dezvolte Ubuntu, la fel echipa Ubuntu România, cheltuie timp și energie
pentru a traduce Ubuntu, a realiza documentații, a oferii suport în
România.
Nu trebuie neapărat să sponsorizezi prin bani.

Voi întreba la Ubuntu Legal Stuff să văd care e faza... dar eu zic că la
fel cum Canonical este sponsor Ubuntu, fiecare dintre noi este.

Nu e corect?