[Fwd: Re: [Fwd: Re: Parteneriat Ubuntu (tu.ro)]]

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Apr 25 17:44:38 BST 2009

On Sat, 2009-04-25 at 19:40 +0300, madalin wrote:
> Well, sunt sigur ca, cu permisiune se pot folosi designurile respective.. :)

Majoritate wallpaperelor vin raster. Au gradiente/shadows și rezoluții
limitate. Deci din ce am văzut nu prea pot spune că e vre-o lucrare care
merită atenția drept tricou oficial al comunității.

Totuși te invit să faci o propunere dacă ții neapărat că se poate mai
bine.. ;)