Fwd: livedvd Ubuntu 8.10 cu aplicatii GIS

Peter Antoniac theSeinfeld la users.sf.net
Joi Apr 23 16:17:47 BST 2009

On Wednesday 22 April 2009 22:39:25 Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> avansați. Soft-urile OpenSource (OSS) sau Soft-urile Free (FS) sunt
> aplicațiile care prin licența lor,
> oferă utilizatorilor libertatea de a rula, studia, modifica aplicația,
> în orice scop și de a
> redistribui copii ale originalului sau modificări ale acestuia.
> Pachetele GIS oferă soluții
> puternice și complexe de colectare, organizare și management al
> datelor, fiind o unealtă valoroasă
> pentru analiza informațiilor și o metodă automată de cartografiere și
> integrare a datelor.

Cine a facut anuntul clar nu a inteles nimic din licente. OSS e una iar FS e
alta. Probabil confuzie cu FOSS. Mai mult, licentele OSS sunt o gramada, si au
diferite restrictii, in nici un caz nu poti sa simplifici totul asa cum s-a
facut in anunt. Exista diferente imense, de exemplu, intre GPL 2.0 si LGPL 2.0
ca sa nu spun GPL 3.0. Pe viitor eu m-as abtine la astfel de anunturi, sau, as
pune un link catre http://www.gnu.org/licenses/license-list.html

Peter
-
 Peter Antoniac, PhD