jockey wireless

Ciosici Manuel R. manuelrciosici la gmail.com
Vin Apr 17 22:53:00 BST 2009

La upgrade de la 8.04 la 8.10 nu am mai avut wireless (Atheros) după ce m-am
chinuit vreo două ore ßncercùnd să-l fac să meargă am găsit pe release notes
ceva pachet backports. L-am instalat și totul a funcțional. Poate așa e și
cazul tău.