Ubuntu Romania la Eliberatica

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Vin Apr 17 22:52:14 BST 2009

2009/4/17 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> S-a aprobat standul în cadrul conferinței eLiberatica.

Super :)

> Aș vrea să știu dacă puteți să participați la eliberatica și să vă
> dedicați o parte din timp stând la stand și povestind cu persoanele
> interesate de Ubuntu România?

Eu voi participa la eLiberatica și sunt dispus să stau la stand o
parte din timp. Pot fi sigur că și Alex Eftimie va sta la stand :)
Vor veni la eLiberatica și mulți din ROSEdu, cu care am organizat
install-festuri de câteva ori.

Adi, spuneai că ai niște materiale promoționale (stickere, stick usb, etc.)
Poți trimite ceva sper București?

--
 .
..: Lucian