Kiwi Linux si Kiwix

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Apr 17 09:25:37 BST 2009

Salut,

nu prea avem ce face, mai e si build sistemul SuSE Linux de facut derivate
caruia tot Kiwi ii zice, si care nu stiu
daca a aparut inainte sau dupa Kiwi Linux.
Probabil mai bine sa scriem pestet tot Kiwi Linux si nu Kiwi pt a evita
confuzii in comunicate care sunt publice.
Nu cred ca e cazul de discutii, cel putin nu pana nu ne contacteaza ei :)

Jani