ajutor artwork Kiwi

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Apr 17 09:04:02 BST 2009

Salut Doru,

2009/4/17 Doru Horishco <doruhushhush at hotmail.com>

> Excelent articolul. Poți să pui și o versiune prescurtată a lui și pe
> forum?
> (aș putea să pun si eu dar mi se pare ciudat sa vorbesc eu despre un lucru
> cu care nu sunt
> familiarizat)

poti pune doar un link atunci la postarea mea te rog? Eu nu prea le am cu
forumul, mai bine sa posteze cei familiarizati cu mediul :)

> De asemenea ar fi bine dacă ar fi puse exemplele și pe pagina wiki ca
> exemple recomandate (asta pot să o fac eu după ce ma lămuresc cum).
>
> În afară de exemplele date (care îmi plac foarte mult) ar fi bine să
> existe și paleta de culori (pentru culorile de bază nu pentru umbre și
> lumini).

Artworkul de acum a fost facut acum un an jumate de o prietena, eu nu ma
pricep de fel la grafica deci nu am mai
multe informatii decat ce am scris pana acum. Nu stiu daca paleta nu poate
fi cumva scoasa din poza.

> Trebuie specificate dimensiunile dorite (recomandate) pentru ce trebuie
> realizat.
>
> Trebuie făcută cererea mult mai precis:
> - am nevoie de 2 x baner cu dimensiunile  700x900
> - am nevoie de un afiș cu dimensiunile 1200x2400

As zice ca si la artwork Ubuntu, ar fi bine sa avem cateva marimi standard
pentru inclus in pagini web. Asta iar probabil stii mai bine tu, Adi, Stas
sau cei care v-ati ocupat sau discutat mai mult de promovarea Ubuntu. Care
as zice sa aiba prioritate fata de artwork Kiwi, si odata ce exista bannere
Ubuntu/Ubuntu-RO se aplica aceleasi criterii si pt Kiwi.

> - ........
> Acest lucru este foarte important pentru mobilizarea și atragerea
> voluntarilor
> (am descoperit acest lucru din experiență).
>
> Paleta de culori este foarte importantă și poate fi specificată ori
> în fișier de paletă de culori pentru Gimp ori sub formă hexazecimală
> (#00000).
>
> Ești principalul susținător al proiectului, părerea ta este cea care
> trebuie
> luată în considerare atât pentru ghidare cât și ca standard.

Din cauza asta pot fi subiectiv, plus cum am zis nu ma pricep la vizual.
Deci in afara de 'vreau ceva frumos care poate fi folosit ca promovare' nu
pot zice mai mult :) Singura conditie e sa arate cat mai apropiat de logoul
curent in caz ca e redesenat de la 0, eventuale inovatii sunt un proiect
complet separat.

> Te rog sa îmi spui (pe listă, personal sau pe wiki) ce pot să iau din
> articolele tale si ce se poate scrie despre acest lucru pe forum, pe site
> sau pe wiki.

In acest caz dar si in general, tot ce scriu pe liste publice, blog, forum,
wiki etc poate fi preluat, linkat, citat sau parafrazat in context oriunde.
Face parte din comunicatii legate de proiect open source deci asa e normal
:)
Daca pana acum comunicatiile legate de kiwi nu sugereaza asta imi asum vina
de a fi un promotor/organizator/leader mediocru ;)

> Aș putea pune un anunț si la știri pe site ubuntu.ro sub formă de
> „concurs”.
>

> (nu prea am avut timp să mai fac ceva în ultimele 2 săptămâni și va mai
> dura o săptămână, dar voi încerca să-mi fac timp pentru anunț și pentru
> paginile de forum și de wiki pentru kiwi.)

E ok oricum, si ca concurs. Cat timp exista un rezultat care arata bine
(dupa parerea mai multora) si e in formate deschise.

mersi
Jani