ajutor artwork Kiwi

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Apr 17 08:43:57 BST 2009

Excelent articolul. Poți să pui și o versiune prescurtată a lui și pe forum?
(aș putea să pun si eu dar mi se pare ciudat sa vorbesc eu despre un lucru cu care nu sunt
familiarizat)

De asemenea ar fi bine dacă ar fi puse exemplele și pe pagina wiki ca
exemple recomandate (asta pot să o fac eu după ce ma lămuresc cum).

În afară de exemplele date (care îmi plac foarte mult) ar fi bine să
existe și paleta de culori (pentru culorile de bază nu pentru umbre și lumini).

Trebuie specificate dimensiunile dorite (recomandate) pentru ce trebuie realizat.

Trebuie făcută cererea mult mai precis:
- am nevoie de 2 x baner cu dimensiunile  700x900
- am nevoie de un afiș cu dimensiunile 1200x2400
- ........
Acest lucru este foarte important pentru mobilizarea și atragerea voluntarilor
(am descoperit acest lucru din experiență).

Paleta de culori este foarte importantă și poate fi specificată ori
în fișier de paletă de culori pentru Gimp ori sub formă hexazecimală (#00000).

Ești principalul susținător al proiectului, părerea ta este cea care trebuie
luată în considerare atât pentru ghidare cât și ca standard.

Te rog sa îmi spui (pe listă, personal sau pe wiki) ce pot să iau din
articolele tale si ce se poate scrie despre acest lucru pe forum, pe site sau pe wiki.

Aș putea pune un anunț si la știri pe site ubuntu.ro sub formă de „concurs”.

(nu prea am avut timp să mai fac ceva în ultimele 2 săptămâni și va mai
dura o săptămână, dar voi încerca să-mi fac timp pentru anunț și pentru paginile de forum și de wiki pentru kiwi.)

Doru Horișco