[Fwd: Re: Stand Ubuntu Romania la eLiberatica]

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Apr 15 19:44:31 BST 2009

2009/4/15 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>

> Salut,
>
> Acesta a fost răspunsul lui Lucian Savluc.
>
> Poate nu pricep eu bine, dar oare de ce este nevoie de o sponsorizare
> Canonical? Cum văd eu lucrurile acum, am avea un stand la care să
> prezentăm activitățile echipei locale, nu ale Canonical.

Pt ca Eliberatica este o conferinta for-profit nu de prezentat grupuri de
voluntari chiar daca sunt locali si legati de soft liber :)
E singura chestie care nu imi place la aceasta conferinta, foloseste nume si
promovare derutanta si
ambigua. E pentru B2B, networking intre cei din IT si o parte din programul
conferintei are tangenta cu FOSS.

Nu stiu daca e cineva care merge aoclo si sa nu fi auzit de Ubuntu deci nu
cred ca e mare pierdere daca nu va fi un booth.
Cei care participati ca studenti veti putea duce CDuri si avea ceva tricou
pe voi si va va gasi cine are intrebari legate de Ubuntu-ro :)

Jani