[Fwd: Re: Stand Ubuntu Romania la eLiberatica]

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Mie Apr 15 19:35:57 BST 2009

Salut,

Acesta a fost răspunsul lui Lucian Savluc.

Poate nu pricep eu bine, dar oare de ce este nevoie de o sponsorizare
Canonical? Cum văd eu lucrurile acum, am avea un stand la care să
prezentăm activitățile echipei locale, nu ale Canonical.

Adi, tu ce zici?