Ubuntu România la Eliberatica

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Apr 15 09:18:37 BST 2009

Salut,

Eu nu voi putea participa la Eliberatica (e chiar în weekendul în care
începe UDS în Barcelona) dar mă gândeam că poate există interes în
rândul celor ce vor fi atunci în București în a organiza un stand Ubuntu
România la Eliberatica.

Nu știu exact care sunt condițiile de a avea un stand, dar cred că dacă
standul e din partea comunității din România ar trebui să fie OK.

Eu pot ajuta cu suport moral și materiale promoționale (CD-uri,
autocolante, alte prostii Ubuntu) + dacă ne mișcăm repede există
posibilitatea să mai facem altele sau să primim și alte materiale de la
Canonical .

Dacă există interest putem vorbi cu Lucian Savluc , sau poate Tibi știe
mai multe cum trebuie procedat.