"Mirror" BitTorrent de mare viteza pentru ubuntu (lansare 9.04 si dupa)

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Apr 13 20:22:23 BST 2009

2009/4/13 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:
> Avantajul ar fi, însă totuși inferior unui lucru ca acesta:
> http://www.camrdale.org/apt-p2p/

Ăsta va fi util mai încolo, apt-p2p nu e activat implicit pe sistemele intrepid.

> Ideea e că nu la fel de multă lume va descărca iso cât va face
> dist-upgrade. Just my 2 cents.

Ești sigur? Ai date despre asta? Eu de ex. urmează să trag .iso și să
rad ce am acum pentru că unele chestii rulează mai greu după un an
și-un dist-upgrade. Știu destui care deși sunt versați în ale
linuxului îl mai rad din când în când și-l reinstalează.

> ISO-urile deobicei sunt niște RC. Acestea sunt disponibile și cu 2-3
> zile îaninte de release-ul oficial. Așa știam eu... poate greșesc.

În general e valabil, dar există o mică posibilitate să facă niște
modificări la un ultim -rc și să nu mai publice nici un alt -rc
înainte de release. Ar fi totuși util să avem asigurat un loc
prioritar la iso-ul oficial.

Dacă se găsește cine să implementeze, n-ar fi fain să avem
home-page-ul ubuntu.ro dedicat relase-ului, eventual un tutorial cum
tragi iso-ul nou cu .torrent :)

--
 .
..: Lucian