TV Tuner ?

Gheorghe Salistean gelu.consultant la gmail.com
Joi Apr 2 00:06:03 BST 2009

lspci: ,apoi   lspci -vn: ,si apoi  dmesg log: astfel obtii toate datele de
care ai nevoie.ce iti mai ramane de facut este sa configurezi optiunile
specifice cardului tau TV in:/etc/modules.conf file,atentie mare mai citeste
pe forum este o lista cu echivalentele cardurilor tv si a zonelor de
emisie.Succes!