Re: [diacritice] Dicționar românesc vechi în Ubuntu Jaunty

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Apr 1 11:03:04 BST 2009

De ce dezamagit, cine ar fi trebuit sa updateze dictionarul, zana cea buna?
:)

Situatia poate fi actualizata daca e consens in comunitatea ro (nu este
inca) si daca e cineva dispus sa
faca pachetele sa testeze sa integreze s.a.m.d (nici asta nu este din cate
stiu)

Tot ce aveam de zis legat de myspell am zis in threaduri anterioare pe
diacritice sau ubuntu-ro si in LP.

Pana nu e clara situatia cu comme/cedille si interactiunea a doua dictionare
cu OOo singurul pas sigur
si fara controverse e actualizarea setului de cuvinte din myspell-ro actual.

Jani