[diacritice] Dicționar românesc vechi în Ubuntu Jaunty

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Apr 1 10:56:12 BST 2009

Salut,

În data de Mi, 01-04-2009 la 10:22 +0200, Cristian KLEIN a scris:
> Salutare tuturor,
>
> Am trecut pe Ubuntu Jaunty (actual în stadiul beta) și am fost
> întâmpinat cu dezamăgiri. Printre altele, dicționarul românesc
> (myspell-ro) este foarte vechi (hunspell-ro nu există). Este cineva aici
> pe listă cine ar putea actualiza un pic situația?
>
> Ar trebui șters myspell-ro, înlocuit cu hunspell-ro și actualizat
> language-support-writing-ro ca să depindă de hunspell-ro.

Din câte știu eu actualizarea a stat în loc din cauza schemei de
versionare și a diacriticelor.

https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/myspell-ro/+bug/214193

Nu cred că se mai poate adăuga pachetul hunspell-ro (suntem deja după
beta).. dar cu puțină bunăvoință am puteam actualiza pachetul
myspell-ro

Cred că putem continua subiect de listă ubuntu-ro .