Aprobare echipa Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 30 21:16:28 BST 2008

Salut,

Din păcate întâlnirea de azi al consiliului Ubuntu LoCo a fost amânată
pentru săptămâna viitoare din cauza neprezentării majorității membrilor
consiliului.

Eu vă mulțumesc tuturor celor prezenți și mă bucur că echipa Ubuntu
România începe să se miște. E un semn bun.

Următoarea întâlnire va avea loc în data de 7 Octombrie 2008, ora 22.00
(ora României)

Succes!
Adi

În data de Mi, 24-09-2008 la 10:13 +0300, Adi Roiban a scris: