Forum

Thor m4st3rth0r la gmail.com
Mar Sep 30 13:35:38 BST 2008

Salut,
Vazusem pe o pagina de wiki ca e nevoie de cineva care sa updateze forumul
de pe ubuntu.ro. Ma ofer sa am eu grija de el, dar doar dpdv tehnic, in
sensul fisierelor si configuratiei, nu si a continutului sau a designului.
Tot la capitolul asta, Adi zicea ca o sa vina un server nou, pe care ma pot
oferi sa-l administrez. In functie de cine o sa fie main admin, pot sa ofer
suport, idei, bataie de cap, stres, etc :) Apache, PHP, Bind, IPTables, and
such are my friends.

In legatura cu forumul insa, sugerez o migrare la SMF (
http://www.simplemachines.org ) Motivele sunt o comunitate mai extinsa, o
multitudine de pluginuri (desi n-o sa folosim decat foarte putine),
securitate buna, etc. Daca aveti alte propuneri, sa le auzim (cu tot cu
motive daca e posibil).

P.S. Scuzati lipsa diacriticelor :D
Un ata?ament HTML a fost eliminat