Programe/jocuri opensource romanesti

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Sep 28 10:51:12 BST 2008

> Un proiect în lipsa de dezvoltatori este KiwiLinux - Ubuntu pentru
> România și aici Jani poate să ne spună mai multe.

Toate proiectele pe care le-a enumerat Adi sunt bune, si chiar destule
pentru cine vrea sa se implice. Kiwi e mai putin activ nu atat in lipsa de
dezvoltatori cat
din cauza faptului ca ofera cam tot ce mi-am propus cu el initial.

Pentru cine vrea  programare ideile pe care le am sunt aproape toate legate
de dezvoltare
upstream, am si avut un set de propuneri la un moment dat in lista CJ summer
of code.

Nici eu nu consider ca trebuie facut proiect romanesc. Vezi ce ti se pare
interesant si contribuie la
el indiferent unde e dezvoltat. Sau incepe ceva si accepta contributori de
oriunde :)

Jani