Programe/jocuri opensource romanesti

Eduard Nicodei omega2youall la gmail.com
Dum Sep 28 23:08:38 BST 2008

Salutare, sunt și eu boboc al echipei :) și mă gândeam unde aș putea
contribui cel mai bine. Pentru aceasta sunt curios dacă știți/aveți vreun
proiect 'in need of developers'. De asemenea, în eventualitatea în care nu
prea sunt astfel de proiecte românești, poate ar fi cineva interesat în
creearea unei platforme de jocuri opensource.

Eu propun ceva simplu cum ar fi cele care folosesc o tabla de șah ca suprafață
de joc: Arimaa, dame, etc. Ideea este să fie jocuri multiplayer, deoarece IMO
sunt mai ușor de creat (nu necesită inteligență artificială) și sunt mai bine
văzute de către public. Ceva mai elaborat, care necesită server dedicat, ar
fi 'avioane' (versiunea modificată a battleship-ului) sau jocuri de cărți.
Spun 'platforma' deoarece ideal ar trebui să fie o singura aplicație care sa
functioneze pe bază de plugin-uri. Astfel s-ar creea și foarte mult loc pt.
contribuții, deoarece oricine și-ar putea creea propriul joc definind un set
de reguli și implementându-le ca un plugin.

Sunt curios ce parere aveti și voi.

Eduard