Aprobare echipa Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Sep 27 13:29:19 BST 2008

Puteți modifica liniștiti paginile de wiki... că doar de aia e wiki.

Există notifică și versionare :)

În rest ce să zic. Pentru întâlnire trebuie să fiți prezenți și să
susțineți echipa Ubuntu România și să îi convingeți pe oamenii de pe
canal că suntem activi și facem ceva..

Spor!
Adi
În data de Sb, 27-09-2008 la 15:20 +0300, Doru Horishco a scris: