Aprobare echipa Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Sep 27 13:03:25 BST 2008

Salut,

Am mai actualizat pagina wiki pentru cererea de aprobare a echipei

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/ApprovalApplication

In cazul in care am uitat ceva va rog sa mai adaugati!

Pentru fi aprobati mai trebuie ca unul dintre noi sa fie prezent in data
de 30 Septembrie 2008, ora 22.00 (ora Romaniei) pe canalul
#ubuntu-meeting pentru a ne sustine cauza.

Eu voi incerca sa fiu prezent, dar ar fi fain daca ar intra si alt
membru in cazul in care lipsesc.

Spor!
Adi

În data de Mi, 24-09-2008 la 10:13 +0300, Adi Roiban a scris: