RE: Pagină wiki coordonare localizare

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Sep 26 22:26:34 BST 2008

Salut,

Felicitări pentru munca cu adevărat titanică.
Nu prea am ce să reproșez, acum că 99% din linkuri
sunt funcționale. Poate doar să mă ofer să o completez
pe cea cu Instalarea Limbii Române în sistem.

Mai sunt niște „tipo” mici în unele pagini, cum o să le văd
cum o să le repar.

La „Alte pagini” poate ceva despre traduceri ce se pot face
și cu Narro pentru programe care sunt incluse în Ubuntu și cum
se folosește. (nu știu dacă este oportun, dar am zis și eu)

Felicitări încă o dată,

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa