Diacritice corecte pe XP (Was: Re: Ajutor webmaster ubuntu.ro)

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Vin Sep 26 10:45:02 BST 2008

2008/9/26 Sorin Enache <sorinen la gmail.com>:
> Multumesc, stiam in mare despre problema, dar din pacate aici unde lucrez
> acum nu am drepturi de administrator.
> Oricum, mi se pare ciudat, eu stiu ca daca nu ai fonturile respective ti se
> afiseaza diacriticele cu sedila (asa mi se intampla acasa, cred), nu
> patratele.
Dacă au fost scrise cu sedilă ți le afișează cu sedilă.
Dacă au fost scrise cu virguliță ți le afișează bine în anumite
programe (parcă firefox și adobe pdf reader știu că în fonturile
standard lipsesc caracterele astea și le generează pe loc), dar în
majoritatea vei vedea pătrățele (pătrățele apar acolo unde lipsește
reprezentarea grafică a caracterului respectiv din font).

--
Lucian