RE: Toamna se numără bobocii

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Sep 26 10:12:19 BST 2008

Salut,

Cred că este bine să se facă distincție între grupul utilizatorilor
de Ubuntu și Echipa Ubuntu Romania. Dacă pentru primii este mai ușor
cei din echipă trebuie să aibă și ceva activitate în domeniul în care
crede că se pot pricepe mai bine (promovare, traduceri, documentație,
bug report, dezvoltare, etc.).
Pentru că diferitele echipe din cadrul Ubuntu altfel se adresează utilizatorilor
în general și altfel echipelor locale, în sensul că de la echipele locale
au și pretenții.
Sunt de acord cu perioada „de probă” în sensul că ar trebui să fie o perioadă de
evaluare și de îndrumare în același timp. Presupune un efort atât din partea
membrilor mai vechi (pentru îndrumare) cât și din partea celui care aplică.
Cred că este necesar să se desfășoare așa pentru a se afla domeniile de
interes și cele de „excelență” ale aplicantului.

Pentru a se putea valida traducerile trebuie să fi membru al echipei,
iar ca să fi membru al echipei trebuie să ai activitate. Este ca in cerc
vicios care poate fi rupt doar dacă membrii mai vechi colaborează
pe proiecte cu cei noi.

Deci termenul de o lună să fie înțeles mai mult ca o perioadă de formare.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa