Diacritice corecte pe XP (Was: Re: Ajutor webmaster ubuntu.ro)

Sorin Enache sorinen la gmail.com
Vin Sep 26 08:10:28 BST 2008

Multumesc, stiam in mare despre problema, dar din pacate aici unde lucrez
acum nu am drepturi de administrator.
Oricum, mi se pare ciudat, eu stiu ca daca nu ai fonturile respective ti se
afiseaza diacriticele cu sedila (asa mi se intampla acasa, cred), nu
patratele.

Oricum, multumesc mult de linkuri, voi avea nevoie pe alte calculatoare.

Sorin