Ajutor webmaster ubuntu.ro

Sorin Enache sorinen la gmail.com
Vin Sep 26 08:06:49 BST 2008

OK, daca sunteti de acord, o sa incerc sa mai structurez un pic cele spuse
mai sus si le pun pe wiki, sper azi pe seara.
O sa incerc sa intru si pe irc, in functie de timp, pentru ca sunt unele
lucruri care chiar merita discutii mai ample. Desi cred ca e mai usor sa ne
"intalnim" mai multi pe wiki.

Sorin