Toamna se numără bobocii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 25 22:32:14 BST 2008

În data de Vi, 26-09-2008 la 00:25 +0300, Jani Monoses a scris:
> 2008/9/26 Adi Roiban <adi la roiban.ro>
[snip]

> Cred ca e mai bine sa fie acceptate doar dupa ce au activitate, cum
> faci si acum
> si cum se intampla in restul echipelor ubuntu.
>
> Jani

Am primit o plângere cum că este greu să te implici în activitățile
echipei Ubuntu dacă nu ești parte a echipei.

De aceea am considerat oportun să acordăm fiecăruia șansa de a face
parte din echipă și a demonstra că merită să rămână.

Consider că este un gest de încredere în noi membri și un impuls pentru
a se implica în echipă.

Până acum am refuzat foarte multe cereri și din pâcate am acceptat doar
una. De aceea aș vrea să merg și pe această idee să vad dacă putem
impulsiona echipa.

Ce ziceți?