Toamna se numără bobocii

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 25 22:17:30 BST 2008

Salut,

Rog pe toți membrii echipei Ubuntu România să se treacă pe pagina wiki
cu lista membrilor și să completeze tabelul cu nume, pagină wiki
personală și responsabilități în cadrul echipei.

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Membri

Aici sunt membri echipei:
https://edge.launchpad.net/~ubuntu-ro/+members

În ultima vreme am primit cereri de alăturare în echipa Ubuntu România
pe care am fost nevoit să le refuz deoarece persoanele care au aplicat
nu au avut nicio activitate vizibilă în cadrul echipei.

Pe viitor plănuiesc ca persoanele care aplică pentru echipa Ubuntu
România să fie acceptate pentru o lună iar dacă sunt active în echipă se
va extinde perioada la un an.

Ce ziceți, e bine așa?