Ajutor webmaster ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 25 17:41:31 BST 2008

Cred ca cel mai bine ar fi sa adunam aceste idei pe o pagina wiki.

Am initial o pagina wiki a echipei Ubuntu Romania pe care sa aiba loc
coordonarea activitatilor si strangerea de ide.
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Web

Spor!
Adi

În data de Jo, 25-09-2008 la 17:26 +0300, Sorin Enache a scris: