Ajutor webmaster ubuntu.ro

Sorin Enache sorinen la gmail.com
Joi Sep 25 15:26:38 BST 2008

Salut

As vrea si eu sa ajut la site.

Ma gandeam ca, pentru partea de stiri, am putea sa facem o compilatie din :
- fridge.ubuntu.com (deci implicit weekly newsletter)
- eventual kubuntu.org (momentan nu folosesc kubuntu, dar vreau sa ma
joc acum cu kde 4.1, deci voi deveni mai interesat de stirile lor), - -
mentionarea de articole, stiri, bloguri etc, cu un scurt sumar in romana si
link catre paginile in engleza. Asta mi s-ar parea partea cea mai dificila,
pentru ca implica munca "de creatie", dar eu zic ca merita pentru ca multi
utilizatori, mai ales cei care prefera/se descurca mai bine in limba romana
si, deci, sunt publicul tinta ubuntu.ro,  nu vor urmari site-urile straine
de profil tehnic.
Eu personal am prostul obicei de a urmari multe feeduri, si imi mai sar in
ochi diverse stiri despre Ubuntu.

- stiri locale: intalniri, evenimente, kiwi, alte puncte de interes (de
exemplu atunci cand apar bug-uri/update-uri mai importante, referitoare la
problemele de localizare). Aici e nevoie de ajutorul tuturor, eu nu sunt
tocmai la curent (exxceptand ce se scrie pe lista).

- stiri mai generale Linux/open source ? Aici nu stiu ce sa zic, depinde ce
urmarim exact si ce resurse avem.

Sigur, ar fi de discutat multe aspecte despre ce continut ne intereseaza, de
exemplu din weekly newsletter. Eu zic ca as putea incepe lucrul cu o parte
din acesta, pt ca e mai simplu de urmarit si ne si impune un ritm
(saptamanal), dupa care, incet-incet, sa vad ce mai pot adauga pe langa.

Oricum, la volumul de munca probabil ca ar fi bine sa mai fie cineva care sa
se ocupe de partea asta de stiri, daca vrem intr-adevar sa fim la zi.

Astept parerile / criticile voastre.
Sorin

PS: Scuze pt lipsa diacriticelor, sunt pe un sistem cu WinXP si IE6, la care
nu stiu de ce nici nu mi le afiseaza corect - patratele :(.