Legat de administrarea ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 25 14:09:33 BST 2008

În data de Jo, 25-09-2008 la 15:21 +0300, Ciosici Manuel R. a scris:
> Aș fi foarte bucuros să fac parte dintre cei care administrează
> Ubntu.ro, îmi place foarte mult drupal, fac parte din ARLug și
> administrez drupalul din spatele ArLug.ro
Mersi!

Manuel, te rog sa povestești cu Stas și Thor pentru a vedea cum puteți
colabora.

Stas a participat și la punerea pe picioare a noului site, din câte știu
eu are și cont de admin și de aceea îl propun pe el ca responsabil
pentru pagina web.

Pentru orice problemă legată de site vă rog să îl trageți de mânecă pe
el... dar dacă se face că nu simte să dați un email pe listă.

Aveți ceva impotriva acestui lucru?

Stas e ok pentru tine?

> Manuel R. Ciosici

Spor!