Ajutor webmaster ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Sep 25 10:51:54 BST 2008

În data de Jo, 25-09-2008 la 12:43 +0300, Stas Sushkov a scris:
> Adi preiau eu fara probleme,
> insa problema principala nu e de webmaster, ci de cineva care sa
> traduca anunturile oficiale de pe ubuntu.com
> Ca de actualizat paginile e cateva secunde, numai ca la traducere nu
> se baga nimeni...
Problema nu e doar de traduceri.

Notele de lansare pentru 8.10 au fost traduse dar nu le-a aduagat nimeni
pe site.

De exemplu am tot spus ca facem o pagina cu membri si nu am mai facut!

La fel mai trebuie revizuit continutul, filtrat ce nu este de interes
pentru romania.... si adaugat informatii.

Eu zic ca deja ai de lucru si nu trebuie sa stai dupa echipa de
localizare.

Oricum in atributiile webmasterului intra si presarea echipei de
localizare pentru a traduce anumite chestii!

Succes!