Ajutor webmaster ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 24 20:25:57 BST 2008

Salut,

Timpul este principalul motiv pentru care nu am mai lucrat la site.

Exista wiki. De curând am început să mutăm wiki-ul pe wiki.ubuntu.com

Aici este adresa noului wiki:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam

Pe wiki mai este mult de lucru.
Știu că  acum ar fi fain să terminăm pagina asta:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/ApprovalApplication

Spor!
Adi

În data de Mi, 24-09-2008 la 22:16 +0300, Thor a scris: