Paginile wiki pentru membri echipei

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 24 09:22:00 BST 2008

În data de Mi, 24-09-2008 la 10:35 +0300, Jani Monoses a scris:
> 2008/9/24 Adi Roiban <adi la roiban.ro>
>         Salut,
>
>         Consider că este un lucru bun ca pentru fiecare membru al
>         echipei Ubuntu
>         România să există o pagină wiki în care să fie descrisă
>         activitate
>         lui/ei (trecută, prezentă și viitoare), poziția actuală ...
>         etc
>
> As zice ca asta sa fie chiar o cerinta pentru alaturarea la echipa
> l10n-ro altfel
> linkurile din LP ale membrilor echipei duc la pagini goale.

Este o cerintă pentru alăturarea la echipa Ubuntu Romănia (ubuntu-ro)

https://launchpad.net/~ubuntu-ro

Este o cerinta nouă și va mai dura până toți membri actuali vor avea
pagini wiki.

În plus de asta toate persoanele care au aplicat pentru echipa Ubuntu-ro
nu aveau pagină wiki ... sau avea pagină wiki făcută doar pentru că erau
obligați,  și nu pentru că o considerau utilă

Spor!