Ce se intampla cu echipa de localizare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Sep 24 07:56:06 BST 2008

Salut,
În data de Mi, 17-09-2008 la 14:37 +0300, Dread Knight a scris:
> Sugerez sa fie introduse regulile pt traducere in limba romana direct
> in launchpad, eventual intr-o pagina related, cum ar fi romanian
> translation team sau eventual pus un link acolo. Ar merge un bug
> report/feature request ca sa fie integrat un mic
> ghid/avertisment/instructiuni pentru fiecare limba ce poate fi tradusa
> in LP.

Aceste informatii exista deja pe pagina din Launchpad a echipei de
localizare.

https://edge.launchpad.net/~ubuntu-l10n-ro

Doar ca nu le citeste nimeni!!!

Exista deja bug-uri despre integrarea ghidului dar in cazul nostru
exista ghid, avem pagina din Launchpad cu informatii despre activitatea
de traducere.

Problema nu e din cauza uneltei Launchpad, ci e din cauza noastra.

Noi nu citim ghidul si noi nu comunicam in interiorul echipei.

> De asemenea tutorial pentru gnome, kde3 si kde4 pentru cum se poate
> trece tastatura pe diacritice (limba romana).

Peste tot se spune ca trebuie folosita tastatura Romanian Standard
(comma bellow) iar tutoriale sunt pe net.

Dar putem sa facem si asta.

> Daca exista toate astea deja la indemana (desi ma indoiesc), atunci my
> bad :P

Eu consider ca o mare parte din ceea ce ai spus tu exista deja doar ca
membri echipei de localizare nu au timp sa citeasca aceste informatii.

Spor!