Ce se intampla cu echipa de localizare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 16 23:24:50 BST 2008

Salut,

De ceva vreme mi-am asumat rolul de coordonator al echipei de localizare
Ubuntu si observ ca treburile nu merg foarte bine.

Limba romana este undeva pe locul 45, in ordinea procentului de
traduceri, avand 170 de contributori.

In fata noastra sunt limbi precum Esperanto (78 contributori), Croatia
(96), Vietanam (94), Estonia (75), Bulgaria (80 contributori - locul
22).

As dori sa discutam cum vedeti voi lucrurile si care credeti ca sunt
cauzele situatiei actuale.

Mi-ar place sa aflu care sunt problemele cu care va confruntati si sa
vedem ce se poate face pentru a usura munca de localizare si a avea un
procent mai mare de traduceri.

Probabil multi dintre voi nu folositi Ubuntu in limba romana, asta
deoarece cunoasteti bine limba engleza, dar disponibilitatea
traducerilor Ubuntu in limba romana face mai usoara folosirea sistemului
Ubuntu de catre parinti sau elevi si adoptia in scoli si administratie.

Mersi mult!