promovare ubuntu (fost: localizare Ubuntu - Linux for human beings)

Tibenschi Flaviu flaviuvacanta la yahoo.com
Lun Sep 15 11:11:56 BST 2008

Buna!
Merge acum programul ala de editare video?

Ca vrea sa-mi pun si eu kiwi,

----- Original Message ----
From: Adi Roiban <adi la roiban.ro>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Friday, September 12, 2008 9:34:42 PM
Subject: promovare ubuntu (fost: localizare Ubuntu - Linux for human beings)

Sebastian, imi cer scuze ca iti raspund acum dar acest email l-am trecut
cu vederea (asteptam sa raspunda Jani.. nici nu mai stiu daca el a
raspuns).

Materialel promo pentru Kiwi au fost facute de studente de la psihologie
din Cluj si a fost ideea lor. Noi nu am ajutat cu mare lucru... din
pacete.

La fel a aparut si o persoana din Cluj, din afara Grupului pentru
software liber care a venit cu o propunere foarte buna pentru logo-ul
grupului.

Important este sa avem comunitati locale puternice, care sa se faca
cunoscute prin diverse prezentari si evenimente, iar in felul acesta vor
exista utilizator Ubuntu dornici sa ajuta cu promovarea  sau alte
materiale promotionale.

Din pacate am observat ca in putine orase din Romania se poate vorbi
despre faptul ca echipa Ubuntu Romania isi face simtita prezenta.

Mi-ar placea sa vad in mai multe orase prezentari despre Ubuntu sau
petreceri de lansare.

Spor!

În data de Jo, 14-08-2008 la 00:01 +0800, Sebastian Ivan a scris:
[snip]