ubuntu dev week

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Sep 2 01:52:09 BST 2008

Salut,

Referitor la propunerea de a avea si noi o serie de întâlniri
similare cu cele care se desfășoară acum în cadrul UbuntuOpenWeek
cred că este o idee foarte buna și chiar necesară.

Și mai cred că o zi ar fi de ajuns (sau două) în care să facem
câte 2-3 sesiuni de câte o oră.

1. o sesiune pentru echipă
2. o sesiune pentru traduceri (foarte necesară)
    - ca să nu mai apară traduceri de genul: „Power Management”=„Gestionar alimentare”
    - pentru a se învăța cum se instalează și cum se folosește aranjamentul corect
      pentru tastatura in limba română
3. o sesiune pentru suport
     - este nevoie de coordonare activă pe forum la probleme legate
       de rețele și Internet, programare
4. o sesiune pentru învățarea metodei de lucru când se dorește raportarea erorilor
      de programare (bug)

Personal sunt de acord cu această listă pe care a inițiat-o Adi Roiban
și nu am pretenți la datele și orele la care se vor ține.
Vacanța s-a terminat (aproape) și un sfârșit de săptămână poate oferi
trei zile din care se poate alege una în care să poată participa cât mai mulți.

Nu ar fi o idee rea să putem face acest lucru chiar la sfârșitul acestei săptămâni.
De la 18 la 22 vineri sau sâmbătă cred că se pot găsi măcar 2 ore în care să
putem face loc unei activități de echipă.

Orice altă propunere concretă este de asemenea bună. Dacă se decide
repede se poate pune un anunț și pe forum pentru a invita cât mai multe
persoane interesate sau dornice să participe.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa