conexiuni net prin mobil?

marius popa mapopa la gmail.com
Vin Oct 31 16:03:35 GMT 2008

alt bug ciudata daca aveai o conexiune dhcp/statica configurata in
/etc/network/interfaces

de exemplu aveam eth1 dhcp
se pare ca a configurat dupa upgrade o interfata eth0 by default
care nici nu exista pe sistem
si abia dupa ce stergi eth1 din interfaces si adaugi in applet merge

asa ca fraza cam pica " it should "Just Work" as automatically as
possible and intrude as little as possible into the user's workflow. "

pe alt desktop a trebuit sa comentez fisierul de la  boot NetworkManager
alftel nu functiona deloc rds-ul

E clar ca e cam buggy , e frumos ca idee dar inca nu e bullet proof
Daca e greu pentru un admin sa inteleaga ce se petrece cu reteau ma
intreb un utilizator normal ce face ?