RE: Traducere comunicat de presă lansare Ubuntu 8.10 Desktop

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Oct 31 13:18:48 GMT 2008

Am terminat de tradus, am pus și mesaj pe forum cum am realizat-o.
Mai este o traducere, a mai început cineva să o traducă dar această
traducere nu are diacritice.
Trebuie verificate și văzut care poate fi transferată pe pagina ubuntu.ro.
După transfer fac și curat pe wiki.

Doru

Ubuntu Linux pentru oameni ca noi http://www.ubuntu.ro/acasa