Petrecere de lansare Ubuntu 8.10 (Was: Re: Ubuntu 8.10 Release party)

marius popa mapopa la gmail.com
Mie Oct 29 14:52:03 GMT 2008

2008/10/29 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:
> În data de Mi, 29-10-2008 la 11:09 +0200, marius popa a scris:

> http://www.ubuntu.ro/comunitate/materialepromotionale
> http://www.ubuntu.ro/files/media/ubuntu.svg
>
> Aici este svg-ul pentru poster-ul generic.
> Poate va ajuta!
Mersi mult
stiu ca erau cateva postere facute in cluj care aratau foarte bine ,
le caut pe planeta ubuntu.ro

> Daca aveti nevoie de ajutor pentru poster si alte materiale grafice va
> rog sa imi dati de stire si o voi ruga pe Crina sa va ajute. (Crina este
> persoana care se ocupa de grafica pentru Grupul pentru software liber)
Ok daca poate sa trimita sau are surse care pot fi folosite ar fi excelent

> Daca este sambata pot sa trag o fuca pana in Mures pentru o prezentarea
> generala despre comunitatea Ubuntu, atat cea locala cat si
> internationala.
Ok atunci te-am inclus pe lista de invitati speciali si sa speram ca
totul o sa fie ok :)

> Ar fi fain daca ati putea face prezentarea la 3 saptamani dupa lansare
> pentru ca atunci vom si CD-urile originale cu Ubuntu.
eu zic ca ne putem descurca cu cateva cduri scrise si aduse

> Mai jos puteti gasi diverse materiale promotionale pentru Ubuntu, ce pot
> fi facute si in Mures:
> http://promo.softwareliber.ro/?page_id=3&ptag=ubuntu
Ok trimit la graficieni