Petrecere de lansare Ubuntu 8.10 (Was: Re: Ubuntu 8.10 Release party)

marius popa mapopa la gmail.com
Mie Oct 29 09:09:15 GMT 2008

2008/10/28 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:
> Salut,
>
> Revenim cu data și locul:
>
> Pe 1 Noiembrie, începând cu orele 10, în mall-ul Plazza România din
> București, membrii ROSEdu.org sărbătoresc lansarea Ubuntu 8.10.
>
> Dacă s-au mai stabilit locații+date pentru alte petreceri de lansare
> pentru Ubuntu 8.10 sunteți rugați să răspundeți, să le compilăm
> într-un singur mesaj pe ubuntu.ro.

Pentru Targu Mures
s-a hotarat pentru intalnirea ubuntu data de 8 noiembrie ora 17.00
locatia va fi Teatru 74 (http://www.teatru74.ro/ pentru mai multe informatii)
in incinta cetatii

Lucram intens acum la afis si la lista de prezentari eventual daca
sunt doritori sa prezinte este destul timp (de la 17 pana la ora
inchiderii pana la 00:00)
capacitatea este de 74 de locuri pe scaun si 20 in picioare , exista
un proiector cu ecran mare
jos este bar pentru cei mai insetati

Pentru prezentari , ne-am gandit ca invitati poate vine Adi Roiban sau
altcineva de la ubuntu.ro
o mini prezentare cu lista de lucruri noi in noul ubuntu (ce e nou in
compiz, kernel, wireless ...un top 10 cu imbunatatiri si schimbari majore)
eventual ceva demouri (eu am o prezentare cum se construieste un
live-cd de ex) sau pe partea de 3d (un engine sau compiz avansat)

ps: mai trebuie sa rezolvam cu scrisul de cd-uri eventual partea de
retzea si electrica
daca vor fi doritori care sa si instaleze