conexiuni net prin mobil?

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mar Oct 28 21:40:50 GMT 2008

2008/10/27 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> aveti careva experiente cu 8.10 si furnizorii din Romania de internet
> prin tel mobil?
> Merg din prima cum sugereaza notele de lansare din Ubuntu 8.10 RC?

Am găsit în sfârșit pe cineva cu Vodafone.
* primă și enervantă problemă e că nu apare by default nici o
fereastră când conectezi pe usb modemul.
* a doua chestie enervantă e că nm-applet nu are un icon vizibil decât
în anumite condiții (când ai wireless available de ex. am văzut că
apare iconul).

Am căutat și am dat de nm-applet prin bara de sus (foooarte enervant
să nu ai iconul mare și vizibil):
* din toate câmpurile pentru conexiunea GMS nu apare completat decâț
un număr: *99#.

Încă n-am reușit să-l fac să meargă. Dacă e cineva cu experiență pe
țeavă vă rog răspundeți să nu mai stresez oamenii :P

--
Lucian