[l10n-ron] kde-i18n-ro ?!

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Oct 22 12:48:47 BST 2008

Salut,

Stiu doar ca proiectul de localizare KDE pentru limba romana este
inactiv de cativa ani.

Sugestia mea este sa traduci in Launchpad iar cand ai terminat o
traducere sa o exporti si sa o trimiti direct la KDE.

Nu stiu exact cum e organizarea la KDE.

S-a mai povestit despre asta pe lista diacritice:
http://groups.google.com/group/diacritice/browse_thread/thread/fda28c19cca9dd2c#

Vezi ce s-a povestit acolo si inceara sa iei legatura cu alte persoane
interesate de KDE .
Poate puteti face un nou proiect de localizare si aia de la KDE sa va
faca pe voi admini.

Spor!

În data de Mi, 22-10-2008 la 14:23 +0300, Bogdan Enache a scris: